Alla inlägg under november 2009

Av johanna - 26 november 2009 16:10

Med den värmande känslan att ha någon nära som tycker om en för den man är =)

Att ha en människa som vill och vågar visa att den tycker om en.

Det är en bubblande känsla i kroppen av närheten =)


KÄRLEK =)



Av johanna - 13 november 2009 20:35


Fredag och idag är det ingen vanlig dag =)

Min underbara son fyller 4år =)

Och idag så kom barnen ÄNTLIGEN hem igen =)

Hann inte fira så mycket då lilleman var rejält trött ikväll. Men paketen hann han slita upp och minnen var nöjd och ärlig efter att han fick se vad som fanns i.

Men imorgon är det dags för lilla släkten att komma på lite mat och tårta.

Det ska bli gott att få alla samlade igen =)

Kan inte riktigt fatta det, men det är ju 4år sedan lilleman kom till Världen. En helt underbar dag och precis lika underbar som den 17 september-99 när min underbara dotter tittade ut =)

Två helt underbara dagar i mitt liv =) Älskar er mina små stjärnor.


Veckan har varit god och trevlig ;)

Kärlek

Av johanna - 11 november 2009 13:38


En underbar låt som berör och som får en att tänka efter=)

Jag lever ett bra liv tillsammans med mina två underbara barn.

Mina två allt. Men jag lever med dem och jag klarar mig bra och har underbara vänner som verkligen vill mig väl.

Behöver inte ha mer idioter i mitt liv som gör allt för att trycka ner mig och få mig att må dåligt.

Nä det är bra med det nu och DU ska inte lyckas mer och  Du ska inte få komma åt mig så som DU har gjort den senaste tiden för du är inget värt.

Kärlek

Av johanna - 11 november 2009 13:33

Av johanna - 11 november 2009 11:02

Här en sväng innan jag ska inta duschen.

Idag är det mycket som står på mitt schema =)

Ska handla det sista till lördag då det är kalas för barnen =)

Har precis städat här. Får ikväll ett trevligt besök =) Samma människa som var här i söndags =)

Så ikväll blir det god natt och film i mycket trevligt sällskap =) Kan det bli så mycket bättre mitt i veckan?

Men innan det så kommer det ett annat trevligt besök =)


Om två dagar så kommer ÄNTLIGEN barnen hem igen =) UNDERBART!!!

Lillmonstret fyller även 4 år då =) Stormonstret fyllde i september men vi har inte hunnit ha släkt kalas så på lördag går det av staplen =)

Ska bli underbart att ha alla samlade igen, det var ju inte igår om man säger så.


Nä nu ska jag ta duschen så dagen kan fortsätta på samma goda spår och bara sluta underbart =)


Puss på er =)

Av johanna - 9 november 2009 22:40

Då var det snart dags att lägga sig under täcket för att drömma sig bort några timmar.

Denna vecka startade inte speciellt bra..Klev upp halv sju och begav mig till jobbet, men väl där så insåg jag att jag var fem timmar för tidig...Bara till att traska hem igen och vila en stund till.

Var ju jobb mellan 12-21.30 och inte 7,30-12.30. Blev iaf fler timmar vilket behövs i december =)

 

Förra veckan slutade iaf bra =)

Jobbig fredag bara som det tyvärr är varann fredag i mitt liv då barnen åker till sina pappor.

Lördags så var det utgång som gällde med två tjejkompisar ifrån komvux =) Vi hade det hur kul som helst tillsammans ute. Fick ett nytt smeknamn, minglaren ;) Kan inte alls fatta vad de menar med det ;) Jo det gör jag men det är en annan historia =)

Söndags så var man allt lite seg inte bakis men trött. Blev ett långt och trevligt samtal på natten när jag kom hem.

Fick även besök utav denna person sen på kvällen =) Åt gott, kollade film och pratade hur mycket som helst, mycket trevligt med andra ord så jag hoppas att det kommer att göras om =)

 

Om fyra dagar så fyller lilleman 4år =) Fattar dock inte vart tiden har tagit vägen?

Så om fyra dagar så blir jag äntligen hel igen när de "små" liven ÄNTLIGEN kommer hem till mig igen =)

 

Nu ska jag inta sängen och drömma mig bort ett par timmar för imorgon blir det en aktiv dag innan det är dags att jobba igen =)

 

Kärlek till er alla, puss =)

Av johanna - 7 november 2009 15:24


Känns allt bättre än innan =)

Kanske för det söta sms som dök ner i min mobil som fick mig att le =)

Kanske för att det kommer att bli en bra kväll i gott sällskap utan dess like =)

Kanske för att det ska ut och röjas med klackarna i taket =)


Hade en gång en bil.... 

Av johanna - 5 november 2009 21:16

Fick denna låt av en god vän som står mig varmt om hjärtat =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards