Alla inlägg under december 2009

Av johanna - 9 december 2009 08:39

Och jag har valt den =)

För ett tag sen så träffade jag Han, japp han.

Tog ett tag innan jag förstod att jag hade  ramlat ditt och innan jag förstod att jag ville mer.

Var som sagt rädd, livrädd att jag skulle hamna i samma träsk som tidigare.

Men efter ett antal timmar i telefonen och ett antal träffar på tu man hand så förstod jag att det var rätt :)

Känns så himla gott att jag äntligen har vågat erkänna för mig själv att jag är värd detta och att det är äkta kärlek.

Vi kompliterar varandra och har ett samarbete som jag inte tidigare har haft med någon annan. Vi har en kommunication med varandra som slår allt. Inget är jobbigt eller svårt att prata om och inget är för att såra eller för att trycka ner den andre.

Jag har landat och mår kanon =)

Barnen har träffat denna person två gånger på neutral mark och det har gått kanon. Så jag är inte orolig på att släppa in honom i vårt hem en dag =) Längtar mer till den dagen. Men vi har sagt att det kommer när det kommer.

Saknar och älskar mina två helt underbara barn =)

Kärlek


Johanna

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards