Direktlänk till inlägg 11 november 2009

Onsdag-ledig

Av johanna - 11 november 2009 11:02

Här en sväng innan jag ska inta duschen.

Idag är det mycket som står på mitt schema =)

Ska handla det sista till lördag då det är kalas för barnen =)

Har precis städat här. Får ikväll ett trevligt besök =) Samma människa som var här i söndags =)

Så ikväll blir det god natt och film i mycket trevligt sällskap =) Kan det bli så mycket bättre mitt i veckan?

Men innan det så kommer det ett annat trevligt besök =)


Om två dagar så kommer ÄNTLIGEN barnen hem igen =) UNDERBART!!!

Lillmonstret fyller även 4 år då =) Stormonstret fyllde i september men vi har inte hunnit ha släkt kalas så på lördag går det av staplen =)

Ska bli underbart att ha alla samlade igen, det var ju inte igår om man säger så.


Nä nu ska jag ta duschen så dagen kan fortsätta på samma goda spår och bara sluta underbart =)


Puss på er =)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av johanna - 21 februari 2010 20:27

  Söndag och här i soffan. Precis som Metallica sjunger känns allt idag... Jag trodde blint och lyssnade med döva öron på någon som så många gånger fyllt mig med lögner. Ingen bra dag och jag tror tyvärr inte att veckan komme...

Av johanna - 14 februari 2010 18:33

Söndag och alla hjärtansdag. En dag man ska umgås med nära och kära och kanske göra något speciellt. Har valt att vara själv idag och helgen oxå för den delen. Barnen åkte i fredags till sina pappor men nu hade de mer än gärna ...

Av johanna - 2 februari 2010 02:52

Mitt i natten och här sitter jag min andra natt. Har precis gjort mig en kopp the. Fryser och börjar känna av tröttheten. Tror inte att tröttheten beror på för lite sömn under gårdagen utan för att jag vet att det inte kommer att bli så mycket efte...

Av johanna - 1 februari 2010 00:00

Söndag till måndag och ny månad. Januari månad har verkligen gått kanon snabbt och troligen så kommer resten utav året oxå att gå snabbt.   Vinter ut och snö så långt ögat kan se. Kallt är det oxå så man knappt vet vad man ska ha på sig. Både j...

Av johanna - 9 december 2009 08:39

Och jag har valt den =) För ett tag sen så träffade jag Han, japp han. Tog ett tag innan jag förstod att jag hade  ramlat ditt och innan jag förstod att jag ville mer. Var som sagt rädd, livrädd att jag skulle hamna i samma träsk som tidigare. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards