Alla inlägg den 2 februari 2010

Av johanna - 2 februari 2010 02:52

Mitt i natten och här sitter jag min andra natt.

Har precis gjort mig en kopp the. Fryser och börjar känna av tröttheten. Tror inte att tröttheten beror på för lite sömn under gårdagen utan för att jag vet att det inte kommer att bli så mycket efter detta pass.

Går av 07 och börjar mitt andra pass sedan 14-21. Men behöver alla timmar som jag bara kan få.

Har iaf skickat iväg 4st arbetsansökningar idag =) Så nu är det bara till att hålla tummarna på att de fastnar för en oxå.

Är ialla fall väldigt stolt över mig själv som fixade utbildningen förra året efter all tid och allt som hänt. Mäkta stolt och nöjd över mig själv =)

 

Just nu saknar jag mina två barn. Skulle så gärna vilja smyga in för att se på dem när de ligger där i sina sängar och är trygga. Visst lilleman hade vid denna tid på dygnet legat jämte mig i min säng och bråkat med mig om täcket =)

Han är bara för söt. Ifredags innan jag lämnade honom till en kompis så sa han: Mamma, jag älskar dig mest i världen=)

Kan man göra något annat än att smällta och känna sig som den lyckligaste mamman på jorden? tror inte det=)

Även storfisen skickade mig ett sms på kvällen och sa detsamma =) Älskar mina två barn så otroligt mycket.

Kommer aldrig att vänja mig vid detta. Visst kan det vara skönt ibland att få vara själv men det räcker med ett par timmar. En vecka är FÖR länge.

Men just nu så är det så det är och det är tyvärr bara att acceptera.

 

Träffar ju min kärlek denna vecka och får lite tid tillsammans med honom. Vet att han just nu ligger i sin säng och har det äckligt gott ;)

Men det bästa är ändå när vi fyra är tillsammans och hittar på bus. =)

Helgen som kommer så blir det mer utav bus och mys. Planerna är planerade och kommer att gå i lås =) Längtar.

 

Annars så är det bara bra i mitt liv för tillfället. Jag trivs,njuter, mår bra och lever =)

 

Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards