Alla inlägg den 14 februari 2010

Av johanna - 14 februari 2010 18:33

Söndag och alla hjärtansdag.

En dag man ska umgås med nära och kära och kanske göra något speciellt.

Har valt att vara själv idag och helgen oxå för den delen.

Barnen åkte i fredags till sina pappor men nu hade de mer än gärna fått komma hem igen. Men det är fem låånga dagar till.


Just nu är det en down period i mitt liv. Mår inte alls bra och känner att jag sitter instängd i ett hörn där människor runt omkring mig försöker tala om för mig hur jag ska känna och tycka.

Men jag snubblar på mina ord,mina meningar och vet inte vad jag säger eller vilka meningar som kommer ur mig längre.

Har tappat mig själv på vägen och vet inte vem jag är eller vad jag vill längre...

Situationen som råder är knäpp och när det dåliga samvetet kryper fram så blir det bara värre.

Vet inte varför det kommer smygande och fångar mig?

Jag ska inte ha dåligt samvete för att jag just nu stänger ute människor ifrån mitt liv som tycker om och som vill mig väl.

Men jag orkar inte just nu. Vill bara få vara.


Nä nu ska jag ta och lägga mig i sängen igen, där jag typ spenderat hela min helg, men gud så gott.


Älskar och saknar mina två underbara barn Johanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards